6 days ago
0 notes

that feeling when i’m reminded and remember how much i loved ChoShinSung. the only underrated group i loved back then that is still together. (BATTLE & AST’1 both disbanded on me.) it’s like bringing back my teenage days. cuz HIT was literally my favorite song. i think i started to drift from them when my bias left for the military. he came back though and damn how did i forget how gorgeous he was? let alone the fact that he looks like lee jun ki, he is so gorgeous. he got beauty and brains. full package. (one of the top scholars in korea. no joke.) yoonhak, come back into my bias list. please. i think i need to watch his japanese drama….. though i don’t do dramas anymore, let alone japanese ones lol…ever.
i hope they make a korean comeback soon though. it’s sad they’re more popular in japan cuz, they’re a group where all members dance skills are no joke.

1 week ago
0 notes

okay so i might not post much here anymore other than random m.i.b stuff. since i just don’t feel like coming here much. i have a different personal blog where i have moved to. mainly personal, italy, khiphop & other stuffs lol. not alot of kpop there unless it be my men and their fashion. but yeah. but i’m not completely abandoning this blog. i kind of want to keep for my m.i.b sakes and other random kpop shit lol. but who knows. i might just move my m.i.b to there too…..since to me their khiphop. but bleh who knows lol.
———> @addictedtoblaq

1 week ago
14 notes
1 week ago
0 notes
mixed feelings about dmtn ㅠㅠ

i’m happy for Jisu but at the same time it’s kind of obvious on what’s going on. i had a strong feeling eversince i saw Simon updated his twitter name to Simon Jakops. and he changed his profile to producer. and obviously Dani isn’t coming back. i think he’s happy where he is, and i like that he’s happy.
it’s just what is DMTN suppose to do now? only three members left. Inati, Dari and Donglim. it would be weird if the 3 just continued on. it’s so sad but i still see that they are still homies. which means they parted in good terms. i love DMTN and i was delusional to think that atleast 50% chance they would comeback (though i knew Dani wouldn’t ever comeback.). i’m going to let those delusions go. i guess i really wish the best of luck to Jisu right now though.